Oratora meistarība palīdz veidot pareizu komunikāciju ar klientiem. Oratora meistarību sekmīgi izmanto, lai darbiniekiem būtu priekšstats par savas kompānijas stāvokli tirgū. Vairums kontaktu, kas tiek nodibināti un organizācijai dod jaunus klientus, un, attiecīgi, naudas apgrozījumu, ir nodibināti kafijas paužu laikā. Tāpēc, pat uzstājoties konferencēs un vadot savas kompānijas rādītāju prezentāciju, katram darbiniekam jāatceras, ka viņam jādod iespēja citiem pienākt pie viņa pārtraukuma laikā un uzdot nepieciešamos jautājumus. Efektīva saskarsme, pareizas komunikācijas veidošanas iemaņas, emocionālā intelekta izmantošana – tās ir iemaņas, ko noslīpē oratora meistarības kursa gaitā.
Lando oratora meistarības kurss. Atsauksmes. Treneris – Irina Lando: