Oratora meistarība pusaudžiem - 1
Prasme pareizi prezentēt projektu skolā. Kā pareizi atbildēt pie tāfeles. Pareizas komunikācijas iemaņas ar pasniedzējiem un mācību grupas biedriem. Efektīvas saskarsmes iemaņas ar vienaudžiem. Kā pareizi veidot savu atbildi mutiskāeksāmenā, ja tas, kurš atbild kopā ar tevipārī,ir vājāk vai labāk sagatavots nekā tu.
Kursa formāts: 4 nodarbības pa 3 stundām vai 2 dienas (10:00-16:00) ar pārtraukumiem tējas dzeršanai ar cepumiem un pusdienām.
Kursa cena – 130 Euro (ar PVN)
Kursu vada: Maskavas Retorikas un oratora meistarības universitātes vadošā trenere, vadības sfēras zinātņu doktore – Irina Lando. Pieredzējis orators, kas pastāvīgi uzstājas – www.irinalando.eu
VIDEO: Oratora meistarība skolēniem un studentiem LANDO®
90% prakses, 10% teorija!
Treniņa gaitā dod vingrinājumus barjeru un baiļu noņemšanai, atbildot pie tāfeles un uzstājoties komisijas priekšā, tiek noslīpētas efektīvas komunikācijas iemaņas ar skolotājiem un vecākiem, tiek mācītas aktīvas klausīšanās iemaņas. Treniņa laikā māca, kā pareizi stāvēt auditorijas priekšā, kādus žestus izmantot, no kādiem žestiem atteikties, kā radīt labvēlīgu iespaidu, kā runāt, lai tevi klausītos un dzirdētu.
Kā pareizi komunicēt ar vienaudžiem.
Kā labāk runāt ar vecākiem un skolotājiem.
Kāda ir starpība, kad runā ar vienu, vairākiem klausītājiem, ja uzstājies klases vai lielas auditorijas priekšā.
Kā veidot savu runu tādejādi, lai citi teiktu, ka ar jums ir interesanti kontaktēties.
Prese par oratora meistarības treniņu licencētā Mācību centrā LANDO:
„Как преодолеть боязнь выступлений и стать харизматичной личностью” (Kā pārvarēt bailes uzstāšanās laikā un kļūt par harizmātisku personību”) – Žurnāls „Ljublju” („Люблю”), 2011. gada 25. janvārī
LANDO.LV приглашает на тренинг „Харизматичный оратор”® (LANDO.LV aicina uz treniņu „Harizmātisks orators” – Avīze „Čas”, 2010. gada 24. novembrī
LANDO.LV представляет тренинг „Харизматичный оратор”® (LANDO.LV organizē treniņu „Harizmātisks orators”) – Avīze „Telegraf”, 2010. gada 17. novembrī
Mērķi:
Tikt galā ar baiļu sajūtu un nedrošību saskarsmes un uzstāšanās laikā klases priekšā.
Izstrādāt galvenos parametrus, kas ietekmē atbildes veiksmīgumu eksāmenā vai pie tāfeles un saskarsmi ar vienaudžiem, vecākiem, skolotājiem.
Noteikt pašmācības attīstības virzienus pēc kursu beigšanas.
Plānotie rezultāti:
Noteiktība uzstāšanās laikā un atbildot pie tāfeles, risinot sarunas ar skolotājiem, vecākiem, vienaudžiem.
Prasme pareizi stāvēt, izmantot pareizus žestus, skatienu, balss tembru.
Zināšanas, kā pareizi pārvietoties pa auditoriju, kā ieinteresēt klausītājus, kā pareiziatbildēt uz jautājumiem.
Kā nepieļaut galvenās kļūdas uzstāšanās un atbilžu laikā: parazītvārdi, parazītžesti, monotonums, kontakta trūkums ar klausītājiemutt.
Prasmeveidot attiecības ar vienaudžiem, kā arī ar vecākiem un skolotājiem.
Pēc formāta tas ir maksimāli praktiskstreniņš:
90% – prakse: noslīpē iemaņas ar vingrinājumu palīdzību, uzstājoties grupās, pa pāriem, pa trīs cilvēkiem, mazās grupās.
10% – teorija: iemaņu demonstrēšana, rezultātu apspriešana, atbildes uz jautājumiem.
Tikai labākie vingrinājumi!
Treniņu vada pieredzējis orators – Irina Lando, kas regulāri uzstājaslielu auditoriju priekšā dažādās valstīs– skat. - www.Irinalando.eu
Labvēlīga atmosfēra! – skat.atsauksmes – www.orator-lando.lv
Jau pirmajās semināra minūtēs rodas atklāta, nepiespiesta atmosfēra, kurā ir viegli justies atbrīvoti un nepiespiesti!
Tēmas un nodarbību plāns:
Kā pareizi klausīties un runāt, lai tavas piezīmes dzirdētu un ņemtu vērā
Teorija: Kā kļūt par labu sarunu biedru citiem cilvēkiem.
Prakse: Mini pašprezentācija, noslīpējot iemaņas sniegt atgriezenisko saikni. Palaižam pašmācības mehānismu, lai oratora iemaņu attīstība turpinātos pēc treniņa beigšanas.
Runas enerģētika
Teorija: Uzstāšanās enerģētikas mērīšanas skala. Darba demonstrācija dažādos enerģētikas līmeņos.
Prakse: Iemaņu noslīpēšana dažādos enerģētikas līmeņos. Līderisma pārtveršanas iemaņas noslīpēšana. Šajā pašā blokā par 50% transformē bailes no publiskas uzstāšanās.
Runas tehnika atbildes vai sarunas laikā
Teorija: 6 galvenie uzstāšanās vai sarunas radītāji, kam pievērš uzmanību klausītāji.
- Nepieļaujiet galvenās kļūdas, un jūs izskatīsieties kā zvaigzne uz to cilvēku fona, kas nav piedalījušies šajā treniņā.
Kā pareizi stāvēt
Teorija: Kā pareizi un pieklājīgi stāvēt auditorijas priekšā, ko darīt ar kājām, kur likt rokas.
Prakse: Iegaumējam ar ķermeni galvenās pozas, trenējam roku stāvokli. Atrodam visveiksmīgāko un sev ērtāko pozu, ņemot vērā vērtējumu, kā tas izskatās no malas, un kā to uztver klausītāji.
Kā atbildēt uz jautājumiem un uzstāties bez sagatavošanās
Teorija: Tādu paņēmienu analīze, kas ļauj runāt viegli un spontāni.
Prakse: Uzstāšanās bez sagatavošanāsiemaņu noslīpēšana. Kur skatīties sarunas laikā?
Kā saglabāt pārliecību par sevi
Teorija: Satraukuma un baiļu noņemšanas paņēmieni uzstāšanās un sarunas laikā.
Prakse: Mierīga stāvokļa saglabāšanas iemaņu noslīpēšana. Kā atbildēt uz sarežģītiem jautājumiem? Trenējam emocionālo noturību, atbildot uz negaidītiem jautājumiem. Noslīpējam iemaņas ātri, spontāni, „saglabājot stāju”, atbildēt uz sarežģītiem jautājumiem.
Darbs ar žestiem
Teorija: Kam jāpievērš uzmanība žestikulējot?
Prakse: Vingrinājumi „runājošu” un „komunikācijas” žestu noslīpēšanai.
Aktiera meistarība
Prakse: Savas uzstāšanās stila mainīšana.
Darbs ar balsi
Teorija: Paņēmieni labākai savas balss pārvaldīšanai.
Prakse: Runas aparāta sagatavošana. Balss ievingrināšana. Pielāgošanās sarunu biedram pēc balss (ļoti svarīgi sarunā ar skolotāju un atbildot eksāmenā).
Mutiska improvizācija
Teorija: Demonstrācija. Galveno stratēģiju analīze.
Prakse: Trenējam iemaņas pāriet no tekošās tēmas uz tēmu, kas jums ir svarīga.
Acu kontakts
Teorija: Kur skatīties uzstāšanās laikā, sarunas laikā viens pret vienu, saskarsmē ar diviem vai trīs sarunu biedriem.
Prakse: iemaņu noslīpēšanauzturēt labu acu kontaktu ar klausītājiem.
Atbildes uz izglītojamo jautājumiem