Ja darbības veida dēļ jums nākas organizēt preses konferences, parūpējieties, lai visiem, kas sēdēs prezidijā, būtu ērti. Veltiet laiku, lai prezidijā sēdošiem iedotu galvenos uzstāšanas uzvedības virzienus un tēmas. No pārējās zāles un žurnālistu viedokļa, šie cilvēki ir svarīgi, un viņu vārdos ieklausīsies.
Ja jūsu darbošanās veida dēļ jums jāuzstājas lielu auditoriju priekšā kā šajā gadījumā man – Rīgas domē, parūpējieties jau iepriekš, lai jūsu uzstāšanas būtu spilgta, lai to atcerētos un tā būtu jums noderīga. Tas ir, veidojiet savu brendu.
Atcerieties, ka publiskas uzstāšanās reizē sīkumiem ir liela loma.
Ja jūs gribat, lai jūs klausītos, aizmirstiet par lasīšanu no papīra. Jums jāprot pārliecinoši un tēlaini pastāstīt par savu projektu. Ja jūs to nevarat izdarīt bez konspekta, uzreiz rodas iespaids, ka jūs neesat pārliecināto par to, ko runājat vai nepietiekami pārvaldāt jautājumu.